niedziela, 31 sierpnia 2014

Czym bylo lub jest dla Ciebie spotkanie ze mna?

... Juz jutro 01.09.2014 o godzinie 22:00 obchodze moje 38 urodziny. Przez te wszystkie lata kazdego dnia otrzymuje od Wszechswiata niezwykly podarunek - spotkanie innej i innych gwiazd. Kazdy z Was jest dla mnie Gwiazda niepowtarzalna, wyjatkowa i cudownie piekna, kazde spotkanie z kazdym z Was jest podarunkiem niebios. Kazdy z nas jest kanalem kosmicznej madrosci i energii, gdy sie spotykamy nasze energie lacza sie i przenikaja wzajemnie, czy tego chcemy czy tez nie nasze wibracje tworza jednosc czy to przez chwilke czy dluzej. Kazdy z nas ma swoja jedyna w swoim rodzaju aure, nie ma dwoch ideentycznych gwiazd. Gdy sie spotykamy w kontacie osobistym, email czy innym widze aure kazdej/kazdego z Was. Nasze spotkania moglabym relacjonowac godzinami, jak kogos odczuwam, jakie kolory i energie tej osobie towarzysza, jakie istoty sa obok niej, jak wyglada jej Aniol Stroz, Zwierze Mocy ... w ktorym momencie zycia Wszechswiat skrzyzowal nasze drogi, dlaczego akurat wtedy, czego mialo mnie nauczyc to spotkanie, jak wygladalo, jakie emocje wywolalo, jakie wibracje krazyly w powietrzu i teraz z okazji moich urodzin chcialabym dowiedziec sie jednego :-)

Czym bylo lub jest dla Ciebie spotkanie ze mna?


I tak spotykamy sie poprzez kazdy moj artykul, takze teraz - gdy to czytasz, poprzez kazdy list, film, kazda przepowiednie, prace magiczna - powstaje ta piekna gwiazdzista pozytywna wiez.

supernova-strahlung


Co chcialabym wiedziec ;-)




  • jakie odczucia, emocje towarzysza Ci, gdy sie spotykamy czy w czasie analiz, Rytualow dla Matki Ziemi, listow, gdy czytasz moje artykuly lub ogladasz filmy, ktore tworze

  • jakie kolory odczuwasz, gdy myslisz o mnie lub czytasz moje slowa

  • czy cos z moich slow lub dzialan Cie jakos do czegos zainspirowalo, zmotywowalo, dodalo wiary, energii, ochoty by cos szczegolnego zrobic

  • czy jest jakis artykul, film, jakis wpis na moim blogu, ktory lubisz najbardziej, ktory daje Ci to cos szczegolnego. Czy jest jakis obraz, zdjecie, ktore Cie porusza...

  • czy czujesz, ze Wszechswiat skrzyzowal nasze drogi (osobiscie, emailowo, artykulowo itp.) w jakims szczegolnym celu lub momencie

  • czy spotkanie ze mna bylo dla Ciebie takze podarunkiem niebios, jak dla mnie spotkanie Ciebie? Czy odczuwasz je tak samo jak ja jako spotkanie dwoch gwiazd ...

  • a moze cos Cie w moich slowach zdenerwowalo, zrazilo, cos Cie poruszylo do glebi?

  • cos innego szczegolnego odczuwasz bedac tutaj, czytajac moje slowa, sluchajac mnie czy piszac ze mna ....


Twoj list prosze wyslij na moj email - a w tytule wpisz: spotkanie gwiazd. Mozesz takze opisac Twoje wrazenia tutaj w komentarzu pod wpisem - bedzie on ukryty i widoczny tylko dla mnie.

Na listy czekam do 15.09.2014 i w podziekowaniu za poswiecony czas i energie wsrod wszystkich listow wylosuje anielski podarunek niebios, cos niezwyklego jak i nasze spotkania - bedzie to ten Krysztal Lemurianski ze zdjecia ponizej.

[caption id="attachment_6522" align="aligncenter" width="626"]krysztal_lemurianski Ten niezwykly krysztal trafi do osoby, ktora wylosuje sposrod nadeslanych listow - ok. 16.09.2014 - w podziekowaniu za nasze spotkanie, spotkanie dwoch Gwiazd.[/caption]

Krysztaly Lemurianskie polaczone sa z Lemuria i zawieraja w sobie niezwykla wiedze magiczna i energie - jesli otworzymy nasze serce i pozwolimy tej energii plynac, to uzyskamy dostep do anielskich wibracji ... Ale cyt... to temat na inny artykul :-) Dla mnie Krysztal Lemurianski jest tym, ktory pragne podarowac wylosowanej osobie - jako moj osobisty podarunek i anielskie teczowe strumienie szczescia w podziekowaniu za nasze spotkanie. Z moca pozytywnych wibracji Wasza Maria Bucardi

ps. moze zdarzyc sie tak, ze fragmenty listow wykorzystam w moich przyszlych ksiazkach, zachowujac jak zawsze pelna dyskrecje. Prosze o podpisanie listu nikiem, pseudonimem.

20744980624cdd4096171e9

10 komentarzy:

  1. Witaj Mario. Przede wszystkim - wszystkiego najlepszego! Jest to dla mnie osobliwe przezycie, ze skladam Ci zyczenia urodzinowe, bo prawie od 20 lat mialam zakodowane, ze obchodzenie urodzin jest czyms zlym :). Ale chyba to juz za mna...Jest jeszcze wiele rzeczy w moim zyciu, ktore musze uporzadkowac ale najwazniejsze, ze wyrwalam sie z niewoli dogmatow, zakazow i potencjalnych restrykcji zwiazanych z moimi dlugoletnimi przekonaniami. Przynajmniej mentalnie. W duzej mierze dzieki Tobie. Na strone Twoja dotarlam calkiem przypadkiem - ot tak, poszukujac drogi, ktora pozwoli mi wyjsc z pewnego zamknietego kregu :) I udalo sie! :) I za to jestem Ci wdzieczna. I chociaz niewiele ze mnie pozytku jesli chodzi o strone finansowa ;) (po pierwsze naprawde mnie nie stac, mimo iz mieszkam za granica, ale to juz inna historia, a po drugie - znajomosc z Toba, analizowanie Twoich filmikow i artykulow spowodowala u mnie glod wiedzy. Zaczelam szukac wiecej, glebiej, tak dotarlam do fizyki kwantowej i jej 'pochodnych' :) Obecnie wiekszosc mojego czasu poswiecam na zglebianie tematow zwiazanych wlasnie z fizyka kwantowa w koleracji z uzdrawianiem, z 'magia' i wieloma innymi 'niesamowitymi' zdarzeniami. Czasami mam wrazenie, ze doba jest za krotka, zeby to wszystko ogarnac ale... powoli wiele rzeczy zaczyna  mi sie krystalizowac. Kiedys nie rozumialam czym jest tak naprawde energia - dzisiaj powoli zaczynam ja odczuwac. We wszystkim - w ludziach, zwierzetach, mineralach, roslinach, symbolach, kolorach... dlugo by wymieniac. Ty kojarzysz mi sie z kolorem bialym i fioletowym. Bialym, bo czuje w nim wiedze i madrosc, fioletowym, bo traktuje go jako ochrone, a wiec jednoczesnie filtr do przyciagania badz odpychania energii - w zaleznosci czy jest ona pozytywna czy negatywna. wiele sie jeszcze musze nauczyc, tym bardziej, ze mam duzy problem  z wizualizacja ale lepiej idzie mi z samym odczuwaniem. i jeszcze jedno - mysle, ze stosunek do zwierzat (jestem weganka i caly czas stawiam sobie za cel zostanie witarianka) spowodowal, ze bardzo Cie polubilam. wiele tez sie od Ciebie ucze, za co rowniez Ci bardzo dziekuje! Na koniec bardzo serdecznie i cieplo pozdrawiam! Donata   W dniu 2014-08-31 18:49:05 użytkownik Magiczny blog Marii Bucardi - z zakresu duchowości, magii, tarota i weganizmu. napisał: WordPress.com mariabucardi posted: "... Juz jutro 01.09.2014 o godzinie 22:00 obchodze moje 38 urodziny. Przez te wszystkie lata kazdego dnia otrzymuje od Wszechswiata niezwykly podarunek - spotkanie innej i innych gwiazd. Kazdy z Was jest dla mnie Gwiazda niepowtarzalna, wyjatkowa i cudown"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy czytam Pani artykuły lub rozmawiam z Panią czuję wszechobecny spokój i harmonię.
    Kolory które odczuwam podczas rozmyślań o Pani lub czytania artykułów to biel, róż, zieleń i kolor żółty.
    Dzięki Pani nauczyłem się kochać innych ludzi oraz samego siebie i dzięki temu jestem właśnie w szczęśliwym związku z moim Partnerem :)
    Najwięcej pozytywnych emocji wzbudzają we mnie zdjęcia zwierząt z Oazy - są one wolne i żyją beztrosko. Mają pewność ze nic im się tam złego nie przytrafi. Nie żyją w strachu lecz są zadbane :)
    Pojawiła się Pani własnie w tym momencie życia kiedy najbardziej potrzebowałem duchowej pomocy by pozbierać się emocjonalnie i psychicznie. Dzięki Pani mi się to udało.
    Dzięki Pani czuję że życie jest piękne i że nie warto o sobie odbierać :) Czytając Pani artykuły wiem że we wszystkim można znaleźć to światełko w tunelu i nawet jeżeli jest daleko to iść w jego stronę pomimo wszystko :D

    Dziękuję bardzo za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. happy birthday MARYSIU......
    duzo wytrwalosci i dobrej energii wokol Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóżnione... ale z głębi serca płynące życzenia urodzinowe...wszystkiego najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja wyjątkowa Mario - wszyscy składają ci popularne, banalne życzenia. A ja chcę ci życzyć aby było więcej takich ludzi - Gwiazd jak Ty. Aby było więcej Nas, czarownic :*

    OdpowiedzUsuń
  6. z calego serca dziekuje Morrigan! z magicznym pozdrowieniem twoja Maria Bucardi

    OdpowiedzUsuń
  7. […] Gwiazd”, czyli „Czym bylo lub jest dla Ciebie spotkanie ze mna?” – link do artykulu (nacisnij) i losowanie kto otrzyma Krysztal […]

    OdpowiedzUsuń
  8. […] pt. „Spotkanie Gwiazd”, czyli „Czym bylo lub jest dla Ciebie spotkanie ze mna?” – link do artykulu (nacisnij) i losowanie kto otrzyma Krysztal […]

    OdpowiedzUsuń
  9. […] Najdrozsi Czytelnicy, tutaj film z losowania historii nadeslanych na „Spotkanie gwiazd”http://bucardimaria.com/2014/08/31/czym-bylo-lub-jest-dla-ciebie-spotkanie-ze-mna/. dziekuje za calego serca za wlozony trud. Z moca anielskich wibracji Wasza Maria […]

    OdpowiedzUsuń