niedziela, 25 maja 2014

Moje Kamienie Mocy - z serii Maria Bucardi prywatnie

Moi Najdrozsi Czytelnicy, dzis kolejna malutka historia z serii "O mnie" w odpowiedzi na wiele pytan, ktore zadaliscie mi w ostatnim czasie. Opowiem Wam dlaczego kamienie szlachetne i mineraly sa dla mnie tak wazne. Od kiedy tylko pamietam zbieralam kamienie, skamienialosci, mineraly wszelkiej formy. To bylo moja pasja od dziecka. Godziny spedzone na plazy, nad brzegami rzek, jezior, na wedrowkach na lonie Natury a takze na gieldach mineralow. Kolekcjonowanie kamieni, odczuwanie ich anielskich wibracji, zglebianie ich najskrytszych tajemnic, bylo i jest czescia mojego zycia.

Wiekszosc spontanicznych zdjec, ktore ktos mi tam kiedys pstryknal z zaskoczenia, przedstawia mnie w czasie zbierania kamieni :-) Moi rodzice zawsze smiali sie z mojej pasji i zartowali, ze kiedys cale pietro spadnie im na glowe, gdyz kazy centymetr mojego mieszkania zajmowaly ksiazki i kamienie :-) Kazdy mineral byl inny, kazdy mial swoj charakter, swoja historie, forme, kolor, inna wibracje. Byly i sa wsrod nich takie "zwykle", szare, ale i takie o cudnych ksztaltach i fantazyjnych barwach. Niektore w formie zwyklych okraglych kamorkow do trzymania w dloni a inne znow oszlifowane w formie naszyjnika czy bransoletki. Niektore pozostaly w moim rodzinnym domu, gdyz tam jest ich miejsce a inne sa w tej chwili w Magicznej Oazie oraz moim domu.

[caption id="attachment_5948" align="aligncenter" width="640"]Na zdjeciu Naturalny opal Na zdjeciu Naturalny opal[/caption]

Moje zbiory powiekszaly sie i powiekszaja do dzis. Gdziekolwiek jestem, jakiekolwiek miejsce odwiedzam na naszej pieknej Ziemi - zawsze przywoze ze soba kolejne Kamienne Istoty. Od kiedy rozpoczelam moja prace z Aniolami pomagajac innym, zrozumielam, ze kamienie nie tylko czuja, widza, slysza, ale takze zawieraja w sobie energie okreslonej sily anielskiej. Te energie sa pozytywne, wibruja miloscia, Swiatlem i pomagaja nam w roznych sytuacjach zyciowych. Gdyby normalny czlowiek zobaczyl Aniola moglby sie przestraszyc lub nadmiernie sie przejac, gdy jednak chwyta do reki dany mineral - czuje ta cudna anielska energie (jesli kamien jest nadal zywy) i moze z nia pracowac bez zbednych emocji ;-)

[caption id="attachment_5945" align="aligncenter" width="640"]Na zdjeciu Krysztal gorski Kula do jasnowidzenia Na zdjeciu Krysztal gorski Kula do jasnowidzenia[/caption]

Anioly czesto mowia do nas poprzez kamienie. Jeden mineral potrafi uzdrawiac ta czy inna czesc ciala, inny poszerza swiadomosc, a kolejny przyciaga szczescie, spelnienie, druga polowe. Kazdy jest inny, kazdy wyjatkowy. 

Nie zawsze, ale czesto - jest tak, ze gdy ktos z Was pisze do mnie z prosba o pomoc i pragnie mojej rady, przepowiedni (wrozby na przyszlosc) czy pomocy magicznej, to w tym samym momencie, gdy czytam ten list, jakis z moich kamieni w magicznym gabinecie - zaczyna jakby swiecic, wibrowac - tak, jakby mowil, ze chce isc do tej osoby by jej pomoc.

Wowczas pytam Anioly o przeslanie jaki kamien Mocy bylby dla tej osoby pomocny i zawsze wskazuja mi ten jeden - zawsze jest to ten, ktory "dziwnym trafem" zwracal na siebie moja uwage, jakby mowiac - "Mario, pozwol mi isc do tej osoby, pomoge jej, bede jej oparciem, uzycze jej czesc mojej anielskiej energii". 

[gallery type="rectangular" ids="5926,5924,5567,5578,5472,5498,5445,5929,5930,5931,5932,5933,5934,5952,5956,5955,5954" orderby="rand"]

I tak zdarza sie, ze wysylam tej osobie zdjecie kamienia i ona czuje to samo, ze chce go miec. Wowczas wyrusza on w dluga podroz. Dla mnie osobiscie zawsze jest to bardzo trudne, gdyz oznacza rozstanie z kims, kto jest czescia mojego zycia, jest moim kamiennym przyjacielem. Jednak wiem, ze nie ma przypadkow i jesli kamien pragnie wyruszyc w droge, to musze mu na to pozwolic, gdyz ma do spelnienia wazna misje. 

U mnie kazdy mineral otoczony jest miloscia i opieka. Kazdy z nich czuje, ze jest dla mnie kims waznym. Niektore zostaja ze mna przez cale zycie lub wiele lat, czekajac na ta wlasciwa osobe, ktorej kiedys bedzie dane im pomoc, inne szybciej wedruja do kogos by spelnic swoj cel. Gdy lacze dany talizman - mineral z energia przyszlego wlasciciela czuje, jak nagle zaczyna on tanczyc, cieszyc sie, ze wyrusza w podroz by komus pomoc. Niektore kamienie sa bardzo niecierpliwe i czesto zdarza sie tak, ze mowia do mnie tym ich wlasnym jezykiem i dopytuja sie, nawet codziennie, kiedy bedzie im dane wyruszyc w droge. To bardzo zabawne, gdy pytaja o to jak wyglada ich przyszly wlasciciel (ich przyjaciel) a ja czasami nie moge im odpowiedziec bo ta osoba, jeszcze sie nie pojawila. Jeszcze nie nadszedl ten wlasciwy czas.

Wreszcie nadchodzi ten moment. Jest! Osoba do ktorej ida chce je miec, czeka na nie. Wowczas nastepuje najtrudniejszy czas - przygotowania do wypelnienia misji. Z anielska pomoca rozmawiamy razem, ustalamy zadania, ktore ma spelnic (tzw. programowanie magiczne na osiagniecie danego celu) po czym ciekawy zycia i przyszlego wlasciciela Kamien mocy - wyrusza w swiat. 

Niektore z nich maja przed soba bardzo trudne zadania np. wyleczenie jakiejs ciezkiej choroby, poszerzenie swiadomosci, usuniecie smutku, ochrone przed negatywna energia czy wampiryzmem a niektore ida po to by wniesc anielska energie do zycia przyszlego wlasciciela i wypenic je usmiechem. 

[caption id="attachment_5961" align="aligncenter" width="640"]Larimar Naturalny Larimar Naturalny[/caption]

Z pewnoscia znacie to odczucie, gdy widzicie jakis kamien (moze byc tylko na zdjeciu) i czujecie - "Ten musze miec" - bo kamien Was wola, on wie, ze moze Wam pomoc akurat teraz w tej czy innej sytuacji. Jednak taka przyjazn nigdy sie nie konczy - bo historia lubi sie powtarzac i moze za rok, dwa, trzy znow odczujemy potrzebe by wrocic i znow siegnac po turmalin, kwarc rozowy, labradoryt czy inny Kamien Mocy.

W czasie jednak, gdy naszy przyjaciel spelnil swoja role i lezy gdzies w szufladzie - nie wolno o nim zapominac. Pamietajmy, ze jest Istota, ktora potrzebuje naszej uwagi i milosci. Gdy mu tej przyjazni brakuje bedzie matowial, metnial, stanie sie jakis taki jakby chory. A jakbyscie Wy sie czuli, jesli komus pomogliscie, bysliscie dla kogos wazni, osoba ta rozmawiala z Wami, zabierala Was ze soba w rozne mijsca a potem odwrocila sie i zapomniala o Was? Tak wlasnie czuje sie porzucony Kamien Mocy. Tak, jak przyjaciel, ktory wysluchiwal Waszych smutkow, pocieszal Was, pomagal a gdy wyszliscie na prosta, to nie macie dla niego czasu nawet na jeden usmiech czy pytanie "Co slychac"

[caption id="attachment_5962" align="aligncenter" width="640"]Fluoryt teczowy Naturalny Fluoryt teczowy Naturalny[/caption]

Kochani traktujcie Wasze mineraly jak Waszych najlepszych przyjaciol, oczyszczajcie je, wystawiajcie na slonce, trzymajcie je w dloni, rozmawiajcie z nimi a czym wiecej milosci im ofiarujecie, tym wiecej otrzymacie jej z powrotem. Gdy dany Kamien Mocy spelni swoj cel nie porzucajcie go! On czuje. Jesli Wam spadnie, rozbije sie, nie wyrzucajcie go - jest wowczas jak chory przyjaciel, ktory Wam juz nie pomoze, ale wymaga od Was opieki i troski. Pamietajcie, ze zawiera w sobie anielskie energie, jrst wowczas jak Aniol ze zlamanym skrzydlem.

Pamietajcie takze, ze kazdy mineral jest inny - nawet jesli mamy do czynienia z dwoma z tej samej rodziny, to jednak kazdy z nich jest inny! Kazdy ma swoj wlasny charakter. Ktos by powiedzial - "niewazne musi byc jaspis lub musi byc kwarc rozowy" - nie Kochani, nic bardziej blednego! Nie kazdy kwarc jest taki sam, nie kazdy jaspis ma te same energie. Kazdy ma inny charakter. Dlatego nalezy wybrac ten jeden konkretny kamien, ktory Was wola! 

Dlatego tak wazne jest by zobaczyc talizman wczesniej np. na zdjeciu i dopiero, gdy odczujecie, ze ten ze zdjecia do Was mowi, ze ten pragniecie miec - to ten nalezy wybrac. Nigdy nie kupujemy kamieni szlachetnych nie widzac ich wczesniej bo jeden obraz mowi wiecej, niz tysiac slow. Jak to sie mowi nie kupuje sie kota w worku ;-)

Z moca anielskich wibracji Wasza Maria Bucardi

Pamietaj, ze Twoj Kamien Mocy byl moim najlepszym przyjacielem, spraw by czul sie u Ciebie rownie dobrze jak u mnie! 


Kamienie Mocy w formie talizmanu tutaj - http://magiczny-swiat.es24.pl/category/109766/talizmany.html 

ps. Zanim otrzymasz talizman zobaczysz go na zdjeciu przez email i mozesz odczuc czy ten na prawde jest dla Ciebie czy pragniesz wybrac inny.

Jesli nie wiesz jaki Kamien Mocy jest w tej chwili dla Ciebie najlepszy - opisz mi Twoja sytuacje i umow sie na analize tutaj - http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/1878053/email-analiza-i-porada-czyli-osobiste-spotkanie-z-maria-bucardi-w-cztery-oczy-jak-magicznie-rozwiazac-problem-ktory-cie-trapi.html

Zywe i martwe kamienie szlachetne - Gwarantuje, ze talizman ode mnie, ktory otrzymasz byl odpowiednio przechowywany i ma tylko pozytywne energie. Na jakosc kamieni szlachetnych ma wplyw nie tylko jak byly transportowane, przechowywane, ale takze w jakim miejscu i jakie osoby o jakich energiach mialy z nimi stycznosc, kupujac z niepewnego zrodla mozna sobie wiecej zaszkodzic niz pomoc, sa takze kamienie martwe, ktore przechowywano obok urzadzen elektrycznych, telefonow komorkowych lub anten - takie nie maja zadnych wlasciwowsci. Moje talizmany wykonuje na kamieniach o najwyzszych wibracjach pozytywnych, na kamieniach tzw. zywych. Takze na czas podrozy sa zabezpieczone przed energia obca. Gdy talizman otrzymasz wyczujesz jego moc i pozytywne wibracje.

Inspiracja - Zwroccie uwage na to jaka role maja kamienne kregi.

Jak mozna pozytywnie zmienic czyjesc zycie - podarowac mu mineral o anielskiej wibracji :-)

1 komentarz:

  1. Moa Kochana Mario, Twoje kamienie sa przepiekne..., az trudno oderwac od nich wzrok. Prosze Cie powiedz mi, w jaki sposob je przechowujesz? Jak je ukladasz? W swojej "kolekcji" mam juz ich troszke i jestem z tego bardzo dumna. Mam jednak problem, jak i gdzie je ukladac. Niektore sa kolo mojego lozka na szafce, inne na polce - jeszcze inne w portfelu czy w drugim pokoju na szafce. Jest ich coraz wiecej i nie wiem czy moge je trzymac jeden kolo drugiego czy jednak musza byc rozstawione po calym domku, w odleglosci od siebie? Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń