poniedziałek, 15 września 2014

Wynik konkursu na Nagrode Publicznosci „Jak odczuwasz fioletowe wibracje”

Moi Kochani, glosowanie zakonczone - wybraliscie historie Joanny - ktora otrzyma Nagrode Publicznosci. Tutaj zdjecie ekranu z wynikow glosowania - zdjecia ze strony z glosowaniem oraz ze strony administracyjnej - oddano 62 glosy w tym 11 glosow na historie Joanny - to ona otrzyma ode mnie nagrode niespodzianke. Bardzo dziekuje za wszystkie oddane glosy i kazda przeslana historie! Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

ps. historia Joanny jeszcze raz ponizej a tutaj ankieta - mozna nadal glosowac, ale nie ma to juz wplywu na wyniki, gdyz glosowanie zostalo zamkniete o godzinie 18:00 czasu polskiego - u mnie byla wowczas widoczna na zdjeciu ekranu godzina 17:00 - mamy bowiem roznice w czasie.

http://bucardimaria.com/2014/08/29/wybieramy-historie-w-konkursie-jak-odczuwasz-fioletowe-wibracje-nagroda-od-publicznosci/

wyniki_konkurs

wyniki_konkurs11

wyniki_konkurs12

od Joanny


Z pozytywna energia tej cudownej fioletowej barwy zapoznalam sie dosc dawno. Wszystko zaczelo sie od momentu, kiedy spotkalam na swojej drodze Archaniela Zadkiela, Lady Archaii Ametyst i Anioly fioletowego promienia. Zaczelam palic fioletowe swiece i przywolywac Anioly tego promienia. Robilam rowniez nie raz oltarzyk dla Archaniola Zadkiela. Zawsze byl na nim fioletowo-wrzosowy obrusik, ametysty (bransoletka, kolczyki i wisiorek-serduszko); kwiatuszki w doniczce, o barwach fioletowo-bialych; swiece fioletowe i biale, oraz karty anielskie z wizerunkiem Lady Archaii Ametyst, Archaniola Zadkiela, Elohimow i Aniolow fioletowego promienia. Fioletowy promien, to promien mistykow, szamanow i wszystkich ludzi, ktorzy rozwijaja swoja duchowa swiadomosc. To swiatlo medytacji, wybawienia i przebaczenia. Jest to nadejscie nowego czasu, przemiany, transformacji.

Fioletowe swiatlo w cudowny sposob rozprasza mrok, oraz poprzez przywolanie Archaniola Zadkiela, przyczynia sie do oczyszczania i przemiany kazdej zywej istoty. Kiedy przywoluje Archaniola Zadkiela i Lady Ametyst, wyciszam sie, zapalam swiece, ubieram np. bransoletke z ametystow, zeby wzmocnic kontakt i wibracje. Podczas rozmowy z nimi prosze o wyjawienie mi tajemnicy mojej sily, prosze o wsparcie w obecnej mojej sytuacji zyciowej. Prosze o wyrazny glos mojej intuicji, prosze o rady i wskazowki. Prosze o umiejetnosc i zdolnosc wybaczania wszystkim tym, ktorzy kiedykolwiek mnie w jakis sposob skrzywdzili. Wtedy czuje sie wolna.

Prosze rowniez o nowe…, o pozytywne zmiany w moim zyciu, o zmiane tych gorszych sytuacji na lepsze.Rowniez zawsze, ale to zawsze dziekuje. Dziekuje, ze sa przy mnie, ze opiekuja sie mna i uczestnicza w moim zyciu. Kiedy przywoluje Sily fioletowego promienia, to czuje jak spada na mnie fioletowo-biale swiatlo i rozprasza sie wszedzie dookola mnie; czuje ogromna, pozytywna sile, wibracje, ktore mnie wyciszaja, uspokajaja a jednoczesnie przyciagaja swoja moca. Czuje obecnosc Archaniola Zadkiela i Lady Ametyst. Czuje ich moc, potege, a zarazem lagodnosc, spokoj i madrosc.

Otaczam sie rowniez fioletowym kolorem. Zakupilam do sypialni firanki z akcentem koloru, wrzosu; rowniez w sypialni leza w kilku miejscach fioletowe woreczki ze swieza lawenda. Uwielbiam jej zapach (chroni przed zlymi mocami – energiami, ulatwia zasypianie, rozladowuje stres). W lazience mam takze mydelko lawendowe (dla wegan), ktore nie tylko ladnie wyglada ale ma cudowny zapach. W chwili obecnej, kiedy opisuje swoja historie do konkursu, to towarzyszy mi woreczek z lawenda, ametysty na reku i zapalona fioletowa swieca. Fioletowe wibracje towarzysza mi caly czas i fantastycznie sie z tym czuje. Ten kolor: fiolet, wrzos, stal mi sie bliski i jest mi z tym dobrze. Wszesniej nie znalam jego mocy i oddzialowywania takich pozytywnych energii na caly moj organizm i dusze. Wszystkim osobom, ktore jeszcze nie zapoznaly sie z ta cudowna fioletowa wibracja, goraco polecam udanie sie do swietlistej krainy fioletowego promienia. Poczujecie sie wolni, silni i spokojniejsi. Tego wszystkim zycze. Joanna

2 komentarze:

  1. Witam Cie Mario i wszystkie osoby zainteresowane tym niezwyklym energetycznie konkursem. Chcialam bardzo podziekowac przede wszystkim Tobie Mario za zorganizowanie tego konkursu, jak rowniez Wszystkim osobom, ktorym spodobala sie moja historia, i dzieki ktorym dostalam te wyroznienie. Bardzo sie ciesze. To dla mnie wiele znaczy. Dziekuje i pozdrawiam Wszystkich cieplutko. Joasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mario Kochana ogromnie Ci dziękuję za serię filmów o zmianach w DNA . Czuję że właśnie to się dzieje teraz u mnie. Na początku byłam zupełnie zdezorientowana i trochę się bałam i stresowałam objawami ale dzięki Tobie jestem już spokojna i wiem jak mam sobie z tym radzić. Przeczytałam kilka artykułów na ten temat i trochę się zagubiłam, a dopiero w Twoich filmach znalazłam opis tych objawów które mnie dotyczą i podpowiedzi co z tym zrobić. Chyba najbardziej mi dokucza to, że ciągle jestem głodna przy czym dosłownie odrzuca mnie od prawie każdego jedzenia najchętniej nic bym nie jadła to o czym mówiłaś Mario...no i ta senność stała w ciągu dnia a w nocy budzę się z lękiem... Ale jestem pełna optymizmu, że to zmiany na lepsze. Dziękuję raz jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń